uticaj medija i reklama na kupovinu?
Koliko puta vam se desilo da vidite neku reklamu na tv-u o nekim proizvodima i da nakon toga taj proizvod i kupite? Koliko za nas, tako i za decu reklame su jedan od veoma bitnih elementa prilikom kupovine, verovali mi u to ili ne....Dobro osmisljene, melodicne i ponovljene u kontinuitetu nekoliko puta u toku dana imaju zaista veliki uticaj na potrosace. U njih se mnogo ulaze, posvecuje im se dista paznje, a placaju se i svetski poznate licnosti kako bi bile sto efektivnije i ostavile znacajniji uticaj na javnost....Statisticki je dokazano da sto su reklame bolje odradjene i u medijama sve vise propracene imaju znacajniju ulogu u povecanju prihoda i popularnosti bilo koje firme. Svetske zvezde potpisuju milionske ugovore za neke brendove,kao sto su Pepsi, Coca-Cola, Nike..... a sve u cilju reklamiranja i promovisanja tih brendova u javnosti. Pokusavaju da putem njih, isticanjem njihovih licnosti u prvi plan, povecaju prodaju i traznju za svojim proizvodima.
Da li ste razmisljali o tome?
Da li one zaista imaju tako veliki znacaj?
Pa i nemaju. Ima jako lijepih reklama putovanja po svijetu, reklama dobrih automobila, a ja ja samo mogu da ih gledam.
Znači reklame mogu da imaju uticaja onoliko koliko mi standard omogućava, bez obzira što svako pa i ja imamo neke želje. pozdrav
Autor mandrak72 — 13 Jan 2009, 19:48
Da bi se bilo koja robna marka razradila i prodavala, potrebno je više uložiti u marketing, nego u samu proizvodnju te robe ili usluge.
Nekadašnji direktor Coca-Cole Li Ajkoka, jednom prilikom je rekao: "Polovina novca koje uložim u reklamu je sigurno nepotrebna, ali je nevolja u tome, što ne znam koja je to polovina".
Srdačan pozdrav.
Autor draganjokic — 13 Jan 2009, 22:04